Dank U Sinterklaasje


Het is 1 december 2013, de Roontjes vieren Sinterklaas bij die Mama en Papa. Ons gezin is weer uitgebreid neefje Koen heeft een "introducé"! Ook Felix en Jacky zijn van de party. Na koffie met van alles beginnen we langzaam met het ontrafelen van de kado's.

Tijdens het rondje van mijn hondje met de 3 jongste zie ik een auto van de hap in de Orangestreet en denk oeps...... maar zij arriveren heel en wel weer op het thuis honk.

Na het uitdelen en ontvangen van de zeer leuke cadeautjes gaan we met zijn allen aan tafel en dan....dan gaat de achter deur toch open....???? en verschijnt ZWARTE PIET, die wel erg veel lijkt op m'n vriendin Sandra Jansen....



Zoals U ziet is Alysha helemaal in haar nopjes en wij natuurlijk ook, wat een leuke spontane verrassing!


Omdat Sint zijn mijn kado wensjes had uitgewassen werd ik verblijd 
(beter als sokken en onderbroeken, die ik elk jaar opzet)

met heide en een prachtige laden kastje.




en van die mama Sint kwam er ook iets heel leuks uit de zak 
(en natuurlijk chocolade letters, pepernoten etc.)




Jacky was trouwens ook niet vergeten
een pot vol stokjes van Sint Alysha en van de andere Sinten schoentje, 
letter, snoepjes en ligt dan ook nu nog steeds op bed uit te puffen mit zun d.kke z..le.

Felix ach oak die is niks tekortgekommu al wasdieumnaerbovungepeert 
en puft uit op het buurvrouwKarinbankje.




Bij thuis komst gisteren San. even gebeld om te bedanken en kreeg van haar gelijk de verklaring 
waarom de Hap gesignaleerd was.......voor de overbuurman.


Oh even wachten.............. mama belt of dat ik het Pluspakket wil komen bekijken......ik moet eerlijk zeggen dat het aantal zegels voor een "vrijgezel" niet haalbaar is.....maar er is hulp onderweg.


Nu bij terugkomst heb ik weer een zak vol gescoord van mamies pakket. 
En ben bijgepraat onder un kommu koffie mit overgebleefu koekun over de situatie met de overbuurman.





We gaan deze blog afsluiten met Jacky en zijn nieuwe Sint knuffel, 
omdat deze Sint een nieuwe knuffel had gevonden gaat de rest van de oude naar Roemenie. 

Zodat ze ook daar dank U Sinterklaasje kunnen zeggen!




LOVE
 Tant Peet





Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam