The Facebook Baby's


Ik zie vanmiddag bij Lianne van Seters op Facebook een hele leuke baby foto en klik op LIKE

Plop achter om heen verschijnt ineens een hele tekst  Bent U nieuwsgierig naar alle aanvaarde Challenges die ik mocht gebruiken voor mijn filmpje, klik op onderstaande link. Mijn dank is enorm groot wat een lieve reactie's!  VIDEO LINK: The Facebook Baby's
Sorry maar nu is het jouw beurt! Want je zet een 'like' op mijn foto, en nu is het aan jou om een foto van je jeugd te plaatsen met de titel 'Challenge aanvaard'. Al diegenen die dan een 'like' plaatsen op jouw foto, sturen dan vervolgens weer met deze tekst een uitnodiging om een jeugdfoto van hunzelf te plaatsen. Onderbreek het spel niet, het is te leuk

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam