Stoppen met Roken

Vorige week donderdag rond 12.00 uur was toevallig mijn shag en mijn vloei allebei op,
toen dacht ik 30 x 6 = 180,--

Minimaal 30 dagen in een maand x 6 euro en nog wat per pakje shag
waar bij lange na geen 50 gram meer in zit en dan je vloei nog...........

Is dus 180 euro per maand.

Heb mijn shagzak beet gepakt en in de la gelegd.

Ik ben er klaar mee.

Het is niet zo dat ik het niet kan betalen want dat doe ik al jaaaaaaaaaren.
Ook het gezondheidsaspect heeft me nooit kunnen doen stoppen.
De asbak waar je elke morgen beneden weer in stapt heeft me niet tegen kunnen houden.
Gele vingers en nagels.......tja ik rook
Stink haar van 1 meter 50 nee
Kleding die stinkt nee
Kasten, ramen vol met nicotine nee
Shag op je computer, vloer, zit plekje bij de bank, w.c. kleedje en overal nee ook dat hield me niet tegen.
Gaten in je kleding NEE ook dat had ik geaccepteerd.
Asbakken die stinken als de hel....helaas.
Overal naar buiten worden gebonjourd....och dat was goed voor de sociale contacten.

Maar Peet gierig kan 400,-- gulden niet accepteren. Je wordt toch gek als je er over nadenkt!

Ik ben dus nu een week gestopt.............hoop dat ik volgende week ook nog zo'n smoel heb.............

Meer ga ik over het stoppen verder niets meer zeggen,
want ik hield niet van EX-rokers....die zijn veel vervelender als niet-rokers.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam