Haegse Lady's @ Dolce Italia





Voor dat Dini (nicht van die mama Maria en mijn vakantie maatje) en Lia vertrokken naar Italy vroeg Dini al aan mij....Peet als ik nou veel foto's maak, maak jij er dan een filmpje van?

Nou ze zijn geweest hoor in september en gisteren kwam Dini vanuit ut Haegje naar Flakkee om haar buit af te leveren. Heel veel mooie verhalen bracht ze mee en dat de dames de chauffeur wel erg leuk vonden, staat voor mij ook als een paal boven water! De foto's begonnen zo ongeveer in Pisa waar mijn systeem, zet altijd al mijn foto's eerst recht, gelijk mank ging op de toren van Pisa....

Ik zeg ga maar lekker een bakje doen na het slaapje van die papa en mama op de Oranjestraat, ik zorg wel voor een pan soep en broodjes, Dini vindt de rol tomatensoep van Tess. erg lekker, kip-ui salade er bij en wat beleg voor op brood en jij bent vanavond voor de donker, nacht blind, weer in 's-Gravenhage.

Honderden foto's "recht" gezet, geknipt, bij laten kleuren en het resultaat is vier prachtige filmpjes, al zeg ik het zelf, over hun avontuur in Italië en het laatste gedeelte, part 4, ook Monaco met beelden van het graf van prins Rainier en prinses Gracia sluiten we deze reis af.

Bloemen  Riviera zag ik voorbij komen, als ook Designs van  Italiaanse Couturiers, leuke filmpjes met gesproken tekst door Dini, Liefdes Hot-Spot, Musea en een Aquarium och eigenlijk te veel om op te noemen .

Het wordt tijd dat U zelf de filmpjes gaat bekijken en ik zwijg......

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4









Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam