Houtsnijwerk


Zondag morgen kwam zus Marina met kleinzusje Alysha even langs en zag het "mislukte" houtsnijwerk van mijn maatje bij mij op het kastje staan. Wat mooi Peet....ik zeg Marina dat is hier omdat hij het weg wilde gooien wegens het versplinteren van het hout en dus niet goed bewerkbaar was.



Zij keek er dus anders na en zei je kunt b.v. met dit houtsnijwerk als je er een was laag overheen zet een eigen authentiek stempel creëren b.v. voor verzendingen van je bedrijf.

Alysha zag ook voor haar een mooi idee en vroeg of dat hij een ENGEL voor haar kon maken.

Ik zelf zat te denken aan Tattoo's die toch erg persoonlijk kunnen zijn uit te laten snijden in hout, 
zodat je hem altijd kunt zien...... 

Pien zocht gelijk een foto van een van haar Acrylic One gegoten birds op en zeg ja dat kan natuurlijk ook.

Maatje zelf had aan een ander maatje het logo van Aikido cadeau gedaan en aan het aantal reactie's op Facebook en wat voor een reactie's 63 vind ik leuks en 21 reactie's dacht ik daar moet toch een
markt voor zijn ook al is houtsnijwerk misschien niet hip?!




Maatje is eigenlijk begonnen met meubeltjes voor b.v. een poppenhuisje en de gratis Plusmarkt diertjes.


Zijn Iraanse achtergrond is in zijn houtsnijwerk figuren vaak te herkennen, ook mijn Iraanse oud collega van de Mekkerstee deed aan houtsnijwerk, vooral m.b.t. het creëren van mooi besneden wandelstokken, vaasjes etc.

Ik zelf vindt de indiaan (op de foto nog in bewerking) nog steeds het mooiste werk 
al hoewel ik val op de lipjes van de leeuw uit de eerste foto (Ik zie daar mijn maatjes lippen in....)



Het wachten is op de eerste officiële opdracht, zou leuk zijn als ik dat voor hem zou kunnen regelen toch?!

Leuke ideeën hij staat overal voor open.....





Teksten kunnen natuurlijk ook




PR


Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam