Lazy Sunday Afternoon








Ben even een dag naar mijn Maatje geweest op Hellevoetsluis, zoals U ziet op de foto;s en video's, op mijn rondje met mijn hondje kwamen we eerst de zwanen in ons buurtje tegen, daarna Reza zijn nieuwe nog niet complete onderwater serie bewonderd en daarna opnieuw een rondje met mijn hondje Jacky, dit keer in de buurt van de Vuurtoren die uitkijkt over het Haringvliet en Goeree-Overflakkee. Ik hoop dat U en de Uwen net zo genoten hebben van deze laatste zondag in september 2013. Ik kon met een gerust hart weg want mama had allereerst een vrijdag prachtig mooi nieuws gehad bij de longarts en is sterk genoeg om samen met papa het eten op tafel te krijgen. Ik kan met geen pen uitdrukken hoe mooi het leven is op deze Lazy Sunday Afternoon voor deze dochter van Marietje van Seters. LOVE PR.


Linkjes naar de filmpjes

Lazy Swanday Afternoon

Lazy Sunday Afternoon

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam