Dirksland / Diary Garden of ROON




Ik heb van Sandra Janssen geleerd dat als je iets vervelends moet doen, altijd daarna gelijk iets leuks doen.

Dus kwam terug met Papa en Mama vanuit Dirksland, waar ik tussen de afspraken in maar gelijk wat filmpjes gedraaid heb, terug thuis met een tuin dagboekje wat ik vond tussen de lectuur op de polikliniek afdeling van het bloedgeven en natuurlijk weer een bekende aan de balie zat het ook maar gelijk gevraagd of dat ik het mee kon nemen en dat was gelukkig geen probleem begonnen met het invullen van de maand augustus en natuurlijk onder tussen de filmpjes editten en publiceren die ik had gedraaid op de Voorstraat, de Ring, Winterstraatje  en o.a. de Kaai van Dirks Land.

Eerst wat foto's van het Land van Dirk, met de 2 linkjes....





Link 1 De Voorstraat


Link 2 De Kaai


En dan hier wat foto's van het leuke deel van vandaag
Diary Garden off ROON












Met het linkje naar de opname met gesproken tekst





LOVE PR

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam