ROON was du KLUS Kwiet........




Ik had gereserveerd voor vandaag voor de Linquenda Veerboot v.a. Hellevoetsluis, mar mit mun dommu kop stieng ik dur gisteru al veul te vroeg achtuuru, dus konk om halftienu weer trug, we wouwe naer Stellendam en dan deur naar Tiengemetu mar das oak nie gelukt want jae die route veardu ze  ... vandaege, wu kwammu dus uut in Meneerse en geliek weer trug.......en dan gieng oak nog us mun kamura kepot.

Kiek Tiengemeetu wilk al jaren naer toe mar op du eenoftaeru manier lukt ut mun totnogtoe nogstees nie..... 

Kreegu wu voor de ellenda un gratus bakkie koffie van die vrouwu....en toch was ut un dag met een gouwe randju en.Reza (hartu) had dat vandaegu nie volgehouwu.dust heit so motte weeze, want mama Maria most vandaege ineens oak naert ziekenhuus...(gelokkig niks ernstug or) En die klus och die hauk dien dag toch nog wel gevoendu......

.LOVE PR


Wilt U dit prachtig avontuur ook mee maken, ik geef U de linkjes van de heen en terugreis, fotoreportage................
heen Canon Ixus 105 overleden camera, terug plan B mijn telefoon.......... ls al via Coolblue een Fuji onderweg!!!!!


Link 1 Hellevoetsluis-Middelharnis 

Link 2 Middelharnis-Hellevoetsluis


Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam