Ovurleeju Revisie 1





Og, og, og op du boat naer Meneersusu Hoad vandeweeku begaf mun Ixus 105 ut dit keer echt. Nog met un mes enal bewearukt, mar dit keer wasdur geen reddun meer an. Toenkun een tietje had mostun al trug naer du febriek omdat du lens bleef hangu, mar na rippuratie lieppie op zun tiet toch weer vast. Dus dan mar de Roon-metoodu, mes dur tussun en filumu weer mar. Mar dit keer wast ovur en uut.

Diekamura heit netuurluk dubbul en dwars zun geld trug vurdient deur de jearun heen en du laestu fotoos op du boat weare geweldug kwa ligt, dus hie had mun nog een mooij afscheidskudootje gegevu en du trug reis vanof Meneersu met mun telufoon gefootograefeert.

Tot tweejuuresnagus haok laepu zoeku opt inturnet naer un kamera wear ik du zelfdu batteriejen mee kon gebruuke en mun geheugunkaertjes oak. Dat gieng netuurluk nie meer want die batterijun binne alleen nog mar in gebruuk bie "ouwu" tiepus Canon kamuraas.

Mar du geheugunkaertjes worru nog wel volop gebruukt, dus daer wel op geselucteert. Kwildu graeg bie Coolblue bestellu omdat maesun roent me heenu daer goed over praetu. Toen, ik du gierigun, de goekaopstun opgezogt mit zestienpuntnul piksuls en HaDee fillum kwalieteit, kwam uut bie un Jappannur. 79,-- en 24,-- (batterie) Foetsie (lees Fuji) Mar oak noe kieku wattun vandaege opgenomu heit mit du vidieoo en du fotokwalieteit dan bink voor zoe un budrag meer dan tevreeje.

Khoop dak weer mooije avontuurun vast ga laegu en dat you mit Jakkie en Mien weer mit plesier mee kiekt du eerst kommunde tienjaerun astevunkan.

HierunlienknaermuntestfilmpiemitalsslachtoffurdunhoendvanfrouwvandurSluus (Peturzunmoedurdiezelftegunwoordugintschuurtjuweunttussundublommun)

SL 03-08-2013 Testing One Two


Alsjujuofvraegtwaorumikanmekaeruschriefuwiellupreattuvluggurenzekurantinduvanunverhael,wantwemottuweergaenwaerukuopFlakkee,asdieovurkanturs

Kus


21.50

Loop net naar buiten bij mijn maatje op Hellevoetsluis roept buurman Wim die de vorige blog gelezen had met een stukje Flakkeese tekst dat hij het niet kan lezen en letter gebruik mag niet meer geel/oranje (rechtsekader??? zijn in verband met kleurenblindheid mannen....), kom terug zag ik een melding op Google dat ook Hoek van Holland problemen heeft dus hier volgt de ondertiteling




Zonder Kleur


Overleden.

Och, och, och, op de boot naar Middelharnis Havenhoofd van de week begaf mijn Ixus 105 hetb dit keer echt. Zelfs met een mes bewerkt, maar dit keer was er geen redden meer aan. Toen ik de camera een tijdje had moest hij al terug naar de fabriek omdat de lens bleef hangen, maar ook na reparatie liep hij op zijn tijd toch nog vast, dan maar de Roon-methode, mes er tussen en filmen weer maar. Maar dit keer was het over en uit.

Die camera heeft natruurlijk zijn geld dubbel en dwars terug verdient door de jaren heen en de laatste foto's op de boot waren geweldig qua licht. dus hij heeft mij nog een mooi afscheidscadeautje gegeven en de terug reis vanaf Middelharnis met mijn telefoontoestel gefotografeerd.

Tot 02.00 uur ben ik aan het zoeken geweest op het Internet naar een camera waar ik de zelfde batterijen mee kon gebruiken en ook mijn geheugenkaartjes. Dat gaat natuurlijk niet meer want die batterijen zijn natuurlijk alleen nog maar in gebruik bij de oude type Canon camera's.

Maar de geheugen kaartjes worden nog wel volop gebruikt. Dus daar wel op geselecteerd. Wilde graag bij Coolblue bestellen omdat ik daar goede recensie's over hoor rond me heen. Toen, deze gierigaard, de goedkoopste opgezocht met 16.0 Megapixsels en HD film kwaliteit, kwam uit bij een Japans merk. Camera 79,-- euro en batterij 24,-- euro Foetsie (Lees Fuji) Maar als ik nu kijk wat ik vandaag ....ja dag hoor jullie leren maar Flakkees................und die Deutschen and English people OAK

DUGROETUN

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam