Aquapark Splash












Kijkers mijn zus met haar dochter waren hier vorige week geweest en vonden het geweldig, ik denk ga eens vragen of dat ik wat leuke sfeer opnames mag maken, de volgende keer als ik naar mijn maatje ga in Hellevoetsluis, want dan kom ik er voorbij. Het ligt pal naast de N57 als U vanaf Stellendam richting Brielle/Hellevoetsluis rijdt. Zo gedacht, zo gedaan. U ziet dan hier ook een spontaan resultaat dankzij de zeer vriendelijke medewerkers van Aquapark Splash. Een aanrader voor kinderen t/m 14 jaar.


De beheerder meneer Jan stond te praten met een mevrouw toen ik aan kwam, uit dit gesprek merkte ik op dat het nog al een geregel is geweest en nog steeds is, omdat het gebied/terrein/water/strand waar op zij werken van vele instanties is.....Rijkswaterstaat, Provincie, Gemeente etc. Ook merkte ik op dat er op Goeree-Overflakkee (als je uit je slaapkamerraam kijkt kan iedere Flakkeeënaar het haast zien liggen) volgens mij zeer weinig ruchtbaarheid aan dit park is gegeven, nu is dat voor ons vernieuwde zwembad 't Zuiderdiep op Stellendam niet zo erg want ook daar zwemmen veel mensen van heel Goeree-Overflakkee en Voorne-Putten. maar dit hoeft elkaar toch niet in de weg te zitten, want zoveel mooie dagen zijn er niet in Nederland om in binnen water te spelen/zwemmen.

Dus ik zou zeggen, bij mooi weer en de aankomende vakantie periode in onze regio griepjukindurs un tas vor ut straenge mit smeersul/etun en drienkun/sjippies/snoepies en gun je zelf dit pretje met je hele gezin. Kost 3,50 per kind (voor een uur), is toch goedkoper als een dagje Efteling zou ik zeggen.

P.s. Jacky mun Jack Russel Terrier vond het ook geweldig, heeft ook gezwommen...........alleen dit was natuurlijk niet de bedoeling binnen het terrein van het Splashpark.....SORRY

F I L M 
http://www.zideo.nl/channel/roon/playzideo/6c344f586d563572

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam