K.N.R.M. Stellendam in N.O.S. 20.00 Journaal


Reddingsploegen KNRM leren van Decembernacht



                                            Video Link Erik Rodenhuis Pauline Broekema


Afgelopen december botsten op de Noordzee een vrachtschip en een containerschip op elkaar. Medewerkers van de Reddingmaatschappij waren uren aan het werk. Ze bleven ze zitten met zelfverwijt, want ze konden niet alle opvarenden vinden. Hadden ze niet langer door moeten gaan? De KNRM trekt nu lessen uit die nacht: reddingsploegen worden eerder afgelost.




Ook in het laatste filmpje van Stormy's 4 Daagse Stellendam Deel 11 
besteed ik kort aandacht aan de K.N.R.M. te Stellendam 



Dan wil ik U nog een paar mooie foto's van 
Koos van Seters zoon van Willem van Seters 
(broer van mijn opa Marien van Seters)
met zijn reactie op de foto's tonen.




Vandaag in Rotterdam in de Haven de Reddingsboot Koningin Juliana zien liggen....
Op deze boot is mijn vader Schipper geweest....bracht weer veel herinneringen boven. 


LOVE PR

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam