Zonnig Holland

Na een zeer leuke gezellige verjaardag van die mama, vandaag weer al op tijd wakker. Het is nog rustig op Stellendam. Maar het is zondag dus op de achter grond zullen de christenen zich wel aan het gereed maken zijn voor hun ochtend dienst in de 3 verschillende kerken op Stellendam of als ze het daar ook nog niet mee eens zijn, zullen ze binnen nu en een korte tijd vertrekken naar de kerk (doopsgezinde kerk Ouddorp is ook erg in trek) waar ze wel denken de goede boodschap te horen. Ik zelf draag, na uitschrijving van de kerk waar ik gedoopt ben, toen ik op mezelf ging wonen in 1987, met verve de titel heiden. Van de week zat er een "zwaar christen" bij Knevel en van de Brink, die zijn stapel kinderen niet had laten inenten. Dit kwam gisteren ook ter sprake op de verjaardag. Ik hoorde dat deze meneer bij visite toch wel een punt gemaakt had door te zeggen dat er in Nederland niet gezeurd moest worden over het niet inenten maar eerst eens gekeken moest worden naar al die abortussen. Ik zou zeggen verbeter de wereld en begin bij U zelf door als christenen te stoppen met oorlogvoering, extreem hoge incest en inteelt en het verleden, geboren kinderen weggooien in putten met bluskalk etc. etc. Dan wil ik pedofilie nog maar niet eens aanraken vandaag. Ik had een hoopje toen de gemeente Goeree-Overflakkee ging fuseren, dat de S.G.P., die in mijn oude gemeente Goedereede de baas was, minder sterk zou worden maar helaas, ook dat is niet het geval. Maar goed vanuit een zonnig Holland wens ik, iedereen, dus ook die christen die me kapot bekritiseerde met het draaien van mijn filmpje op de goede spullen markt, onder het spandoek geloof, hoop en liefde van de kerk en die door haar geestelijk leider wel al om 07.00 uur op het internet was gezet, een fijne zondag.

En geniet van het filmpje van vandaag......... Lets rase de roof, we're gonna rock this place, geniet van een mooie dag in  HOLLAND http://www.zideo.nl/video/view/playzideo/6b34715a6e317878/zideo/6c596d586d31383d

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam