De Thuiswerksters





Vandaag wil ik graag aandacht besteden aan dames 
die net als ik thuis werkzaamheden verrichten 
en daar een zakcentje aan verdienen bij ons in de regio.
Garnalenpellen is over dus komen er andere "Hobby's".

Klik op de linkjes onder de foto om hun prachtige kunstwerken te zien.

Het creëren, filmen, interviewen, editten, regisseren, foto's maken en bewerken, 
muziek keuze (dit is het moeilijkste) publiceren, onderwerpen zoeken, inspiratie opdoen voor mijn video's, Nederlands, Flakkees, Engels, Duits en al die andere buutenlandse talen/woordjes die ik weet oefenen en natuurlijk de sociale contacten, brengt mij veel genoegen en inderdaad ik verdien daar een heel klein centje mee (zoals ook met mijn blogs), maar dit staat in geen verhouding met de onkosten die gemaakt moeten worden. Maar ik noem het voor mezelf mijn beurs koersen en wat is er nou nog leuker voor een vrouw 
als verdienen aan haar Hobby 
















































Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam