Ouddorp Collega Filmpjesmaker in PROBLEMEN

Hier onder ziet U een filmpje van een collega filmpjes maker van 7 juli 2013. Hij maakt altijd leuke sfeer volle filmpjes van Ouddorp aan Zee, zoals ik dat tracht te doen van Stellendam en soms Hellevoetsluis etc. Moet eerlijk zeggen dat ook ik de agressiviteit herken. Vaak kom ik, meestal bekenden, dat is nog het gekke, tegen die zich zelf willen profileren op camera op een hele negatieve, belerende, privacy recht opeisende (openbaar gebied) en al ander gedrag tonende mensen tegen, waar ik soms ook echt 's-nachts van wakker lig.  Nu heeft mijn oma van Seters mij altijd geleerd Peet je wordt nooit door een eerlijke wagen overreden....maar toch ik kan moeilijk omgaan met die agressie. Natuurlijk krijg ik heel veel positieve, lieve, leuke reactie's en dat maakt het meer dan waard om door te gaan....maar ik begrijp al die negativiteit moeilijk. Met pijn in mijn hart heb ik dan ook onderstaande beelden bekeken, weet zeker dat mijn collega vannacht ook moeilijk in slaap kan komen. Filmpje is gecontroleerd door de Politie.....en goed gekeurd voor uitzending.

http://www.zideo.nl/playzideo/6c6f4f566f6c6474/OD+Collega+Filmpjesmaker+in+PROBLEMEN

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam