Hyves Blog wordt Blogger Blog





Goede morgen lieve lezers.

Omdat er veel vraag blijft naar de blogs die ik altijd schreef op Hyves, heb ik (kwist nie dak ut konn) vandaag de blogs met elkaar gelust.

Voor Hyves zelf is sinds de Facebook intrede bijna geen aandacht meer, maar ik mis de gezelligheid, die onder andere door Uw reacties op mijn blogs, enorm.

Hoe leuk was de blog over Uw herinneringen van vroeger over Stellendam.
Helaas zijn veel blogs niet meer terug te vinden, omdat Hyves mijn eerste account had geblokkeerd 
(meer dan 1000 volgers toen in der tijd).

Velen van toen zitten tegenwoordig op mijn Facebook

Hier onder nog een paar mooie foto's van Stellendam







Ik hoop dat u weer net als vroeger, meestal voor het slapen gaan,
heb ik veel gehoord van mijn Hyvesbloglezers, geniet van mijn verhalen.
Als U wilt kunt U deze link standaard vastzetten in Uw bladwijzer en natuurlijk zijn reactie's weer meer dan welkom, want nogmaals ik mis de gezelligheid van Hyves......U ook?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam