Iran








Sinds afgelopen januari is het al vijf jaar geleden dat ik mijn Maatje leerde kennen. 
Hij komt uit Iran en is Fars. Een paar maanden geleden is hij begonnen met een nieuwe hobby, Ik zie dat hij er erg veel plezier aan beleeft en moet zeggen dat het ook heel leuk is om naar te kijken hoe zijn kunstwerkjes ontstaan. Kunst, creativiteit. ik zie het hier (ben nu bij hem) overal rond me heen, schilderijen, tapijten, levenskunstenaar en soefi gedrag. Iraanse muziek, Iraans eten, Iraanse traditie;s en Iraanse gezegdes, die trouwens vaak over een komen met de Nederlandse, maar dat is niet zo vreemd als je de route van de Arische talen bekijkt. 

Zoals U ziet wilde ik vandaag wat van zijn kleine kunstwerkjes laten zien, ik denk dat hij op de goede weg is en tot grote hoogte kan stijgen (of ben ik nu ineens in de war met iets anders?) 



DOOSET  DARAM

http://www.zideo.nl/playzideo/6c596d566e6c6472/I-LOVE-YOU

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam