ROON.ZIDEO.NL Stelt zich aan U voor.




http://www.zideo.nl/video/view/playzideo/6c6f4f566e6c7074/zideo/6c596d586d31383d


U zult het ondertussen wel gemerkt hebben, nieuw op Blogger, dus wil een paar dingen uittesten. Begin natuurlijk met het maken van reclame voor mijn eigen videokanaal waar ik probeer leuke filmpjes met of zonder foto's te publiceren.

De filmpjes hebben altijd betrekking op mijn leven op het Eiland Goeree-Overflakkee, gemeente Zuid-Holland en dan met name Stellendam....maar soms verplaastst dit leven zich natuurlijk naar andere gebieden op de wereld, zoals Hellevoetsluis, Griekenland, Breda, Barcelona, Den Haag, etc.

Ook mijn algemene kijk op de wereld, zoals muziek, politiek, Human Intrest
deel ik graag met U en de vele ander kijkers op ROON.ZIDEO.NL



Mijn metgezel in het leven is op dit moment Jacky Roon



Ook zijn avonturen, zoals o.a. ook Marjolijn van Rinsum, 
Dini Voorbach-Hakkenbrak, De Stellevrouwen, publiceer ik graag.

Natuurlijk word ik ook geinspireerd
 door mijn Iraanse Maatje

Soapy's 
heb ik vooral m.b.t het zwanen gezin op Hellevoetsluis.
Hoe leuk is het om ze te zien opgroeien.
Melissant, Hoek vaan Holland en o.a. mensen uit Den haag kijken trouw mee!

Ik wens u vanaf nu veel plezier met mijn blog's en laat eens wat van U horen 
via een reactie op dit bericht of onder mijn filmpjes.

ROON.ZIDEO.NL is o.a ook te vinden op Facebook


Zodat U ook daar direct op de hoogte kunt blijven van mijn laatst 
(maar ook de eerste hoor)
 gepubliceerd filmpje.


Toon jezelf zoals je bent.

 Leef je leven geniet van elk moment.



LOVE PR 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam