Stormy's 4 Daagse Stellendam Begonnen














Het was zondag avond 14 juli 2013, Sandra Jansen brengt Stormy de Basset Hound op zijn logeer adres en dat logeer adres zijn wij: Felix de Poes, Jacky de Jack Russel Terrier Hond en Petra de Mens.

Reden is de Nijmeegse Vierdaagse 2013, waar Stellendam natuurlijk een grote connectie mee heeft, niet door alleen de Hulpverleners, San. dus en o.a. Lianne de Jong, Lopers zoals de Fam. van Oostenbrugge, maar ook de Via Gladiola is ontstaan door Stellendam.

In de voorliggende jaren hadden we op Stellendam de Delta Flora en om wat meer naamsbekendheid te krijgen is toen besloten,  door o.a. Dhr. A. Struik uit Stellendam die jaren voorzitter is geweest, om bij de Nijmeegse Vierdaags gratis Gladiolen uit te delen,

Zoals U in het filmpje zult zien was mijn eerste rondje met mijn hondje naar het Stellebos, 

Felix heeft vannacht bij mijn voeten geslapen, Jacky op zijn plekkie links en Stormy na een goede wasbeurt zittend op mijn K.p is hij naar de logeerkamer gegaan, zoals het natuurlijk hoort Peet als Loge en heeft daar geslapen tot het Opstaan de Popstaan alarm door mij werd gegeven.

Nu rond 12.00 uur slapen de heren nog steeds....wachtend op het volgende avontuur zeker.

Veel plezier met het filmpje!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam