K.N.R.M.



Vandaag besteed ik aandacht op mijn video-site aan de K.N.R.M.
Velen van ons Stellendammers, zoals ook mijn zwager dit doet op Ouddorp, zijn al vrijwilliger.
Ook de broer Willem van mijn opa van Seters is zeer actief geweest in Hoek van Holland.



http://www.zideo.nl/video/view/playzideo/6c6f4f576f463974/zideo/6c596d586d31383d



Mocht u ooit in Hoek van Holland komen, het Jan Lels Reddingsmuseum is meer dan een bezoekje waard.
http://www.janlels.nl/



De KNRM bestaat voornamelijk uit 1.300 vrijwilligers, ondersteund door enkele beroepsschippers en personeel van het hoofdkantoor IJmuiden.


Vrijwilligers



Informatie en beleid aangaande de 1.300 vrijwilligers van de KNRM. Zowel de vrijwillige redders als de helpers aan de wal.

Beroepsorganisatie


Op het hoofdkantoor heeft de KNRM circa 40 mensen in dienst o.l.v. het managementteam. Daarnaast zijn de 10 grootste reddingboten voorzien van een beroepsschipper.

Organisatievorm

De organisatiestructuur, missie, visie, doelstelling en gedragscodes. Hier vind je ook de Raad van Toezicht, de directie, het managementteam en de commissies.

Samenwerkingspartners


Onze relatie met de Nederlandse Kustwacht, STC-KNRM, Veiligheidsregio's, Reddingsbrigades, Marine en Luchtmacht.






Pentatonic


Tevens is er nog een leuk filmpje over PentaFest, in de Paddestoel, 
7 juli 2013, op Stellendam gepubliceerd van de Pensionados over de W.A.O



Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam