Hellevoetsluis 8 juli 2013 Jacky vindt (gestolen) Scooter

Jack is sind 23 oktober 2013 mijn Jack Russel Terrier, 10 dagen daarvoor overleed Marco die ik 16 jaar heb mogen hebben. Tegen Marco zegde ik altijd als ik mijn ogen open deed, kom we gaan weer avonturen beleven. Nou met Jacky was het tot nu toe het tegenovergesteld, maar vandaag toch het begin van een klein avontuurtje. We waren op rondje met mijn hondje bij mijn maatje in Hellevoetsluis in wijk de Kooistee toen Jacky op een gegeven moment bij de sloot bleef staan. Ik denk trek een mooie foto, maar toen zag ik dat er een scooter in het water lag/gedumpt was....gelukkig lag de bestuurder....ok dat is mijn E.H.B.O.-Rode Kruis instinkt...er niet. Ondertussen kwam de Juf van ik geloof de Regenboog aan met 2 leerlingen en vraag heeft U een mobieltje, zodat we even de politie kunnen inlichten...zo gezegd zo gedaan en daarna zijn onze sociale wegen weer gescheiden en verder met rondje met mijn hondje. Voor alle zekerheid maar een linkje gepubliceerd op buurtlink 3225xc, zodat misschien de eigenaar een seintje krijgt.....

Hier onder een link naar ons foto avontuur, LOVE PR


http://www.zideo.nl/playzideo/6c6f4f566f6c3574/HvsL+08-07-2013+Jacky+vind+%28gestolen%29+Scooter










Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam