Papa 75 Madiba 95




Nog lang zullen ze leven 

Helaas bereikt me ook net het slecht nieuws dat Nel Boshoven op haar werk is 
overleden aan een hart stilstand. 
Alle toeters, bellen en de Traumahelikopter waren nog uit de kast gehaald en 
richting Webego (Binnenhof) Middelharnis gestuurd maar het heeft helaas niet meer mogen baten. 

Oma van Seters zei altijd Peet vreugde en verdriet ligt dicht bij elkaar.
Gelijk denk ik te merken aan Stellendam dat het geluid gedempt is......
iedereen staat zacht me elkaar te praten en spreekt zijn/haar rouwbeklag uit. 
Zal Nel dur praetje aan de heg, met haar markante stem, als ze ging oppassen 
op die twee meiden van broer Adrie aan het eind van de straat, missen. 

Familie Boshoven Gert, Sien, Daan, Adrie en Connie 
ik wens u veel sterkte met het verlies van Tante NEL van Sien, 
zoals ik ze in mijn hoofd altijd noemde. 
Nel was net als ik trots op haar Ere-Titel Tante.....

Mijn nicht Ellen verliest in haar een leuke buurvrouw en Stellendam weer un bukendu..........
Nel was maar een jaar ouder dan ik denk ik 49....
en kwam vroeger veel bij buurvrouw Co, buurman Wim en buurjongen Faas

Ook in Ouddorp de C1000 ging het fout en 
(ik geloof) de Mijntje is ook met gezwinde spoed moeten binnen komen.
Het weer zal hier m.i. wel een rol in spelen.

Van morgen nog wat leuke opnames gemaakt met o.a. 
mijn moeder, buurvrouw Joke, buurman Cor 
en natuurlijk Jacky en Stormy....

Linkje

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam