De PLeetra Verbouwing

Een van mijn best bekeken documentaire's want dat is het geworden op de Hyves is de verbouwing van mijn Toilet. Van dag tot dag de werkzaamheden laten zien die in opdracht van W.B.V. Beter Wonen werd uitgevoerd. Dacht kunnen de (meestal vrouwen) Hyvers eens zien wat die bouwvakkers en aanverwanten allemaal presteren op hun werk. Want na de kus 's-morgens en ut aan Taful 's-avonds zit een hardwerkende vakman. Ik wist dit al omdat ik zelf werkzaam ben geweest in de bouw, o.a. de ombouw van de Kolencentrale op de Maasvlakte door Tebodin en Bischoff en bij Esselink Bouwmaterialenhandel Middelharnis. Dat onder de foto's de desbetreffende linkjes staan hoef ik ondertussen toch niet meer uitteleggen?!




























Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam