Sexmuseum Amsterdam 18*






sex museum is a museum that displays erotic art, historical sexual aids, and documents on the history of erotica. They were popular in Europe at the end of the 1960s and during the 1970s, the era of the sexual revolution. Since the 1990s, these museums are often called erotic museums orerotic art museums instead of sex museums.



Vorig jaar ben ik samen met mijn maatje en zijn zoon die uit Iran over was in het Seksmuseum geweest. Papa had er "niet echt" zin in maar zoon lief wilde dit wel eens zien en ik natuurlijk ook. Had geen idee wat ik me er van voor moest stellen, een museum over seks, maar goed er is niets zo oud in de wereld als dit en van de meesten van ons zou het ook zoals een bekende van mij ooit eens zei: Peet als ze iets lekkerders uitvinden blijf ik het e als Hobby er bijhouden!

Gedurende het bezoek zag ik vader en zoon steeds opener met elkaar praten aan de hand van het uitgestalde materiaal.....hoe mooi is dat! Geschiedenis van Seks is op een mooie manier voor het voetlicht gebracht. Ik ben blij dat ik het "Seksmuseum gedaan heb" in mijn leven.

All
Alle zalen en galerijen in het Seksmuseum Amsterdam zijn vernoemd naar historische figuren uit de erotische geschiedenis. Bij elke zaal vindt u een korte beschrijving van deze historische naam.


De samenstelling van het publiek die dag was divers van leeftijd, man en vrouw, singles, pubers, veel buitenlanders (daarom begin ik ook met een Engelse tekst) en verraste mij enigszins.....


LINK NAAR MIJN FILMPJE/LINK TO MY MOVIE

http://www.zideo.nl/video/view/playzideo/6c4969526d317075/zideo/6c596d586d31383d




Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam