De Stellevrouwen


De Stellevrouwen

Opgericht op 2 April 2009

Beschrijving Openbare vrouwenvereniging
"De Stellevrouwen" Stellendam,
sinds 9 september 1953.

Wij zijn een vereniging
voor vrouwen van alle leeftijden en alle                                                      gezindten.

De leden komen ongeveer
2x per maand bij elkaar,
iedere keer met een andere activiteit.
Dat kan zijn: een gastspreker, een reisje, een gezamenlijke maaltijd etc.

Tijdstip:
Meestal dinsdag of donderdag
Plaats:
Het Haegse Huus te Stellendam 





ROON

http://www.tropicalzoo.nl/ Dagreisje 16-05-2013
4 apr, 14:56,2 reacties
Petra

ROON

30 nov, 01:35,Reageer
Petra

ROON

17 nov, 10:38,Reageer
Petra

ROON

28 sep 2012, 01:14,Reageer
Petra

ROON



27 sep 2012, 23:33,Reageer


ROON











2 jun 2012, 11:27,Reageer
Petra

ROON



23 mrt 2012, 00:40,Reageer
Maja Groeneweg-Boshoven

Maja

he Peet ik eb n blond en blond geverfd,
maar volgens mij is het gelukt.............
succes jij verder met de stellevrouwen, ik volg je wel, maar ben blij dat je mij eraf hebt kunnen helpen.

groetjes
1 mrt 2012, 18:53,Reageer
1
,Blokkeren
Jans Lubbers

Jans

roon,bedankt voor de foto ,en voor de verandering in de agenda,groetjes jans
28 sep 2009, 16:18,Reageer
,Blokkeren
Linda

Linda

m'n oma is lid van de stellevrouwen


Maja

Hai Peet,
Leuk hoor om alles te volgen, hoor wel genoeg van ma, maar zien doe ik het niet.
En leuk om oud bekenden te zien, jij, je moeder(dacht dat ik die van de week nog tegen kwam in Schiedam, als 2 druppels water.....),dick roon zijn moeder, lydia en haar moeder.
Alleen moet Lydia nog een een foto van Teunis doorsturen, Lydia is niet veranderd, maar Teunis heb ik denk ik zo'n 25 jaar al niet gezien.........
Teken dat we oud worden

groetjes Maja
4 jun 2009, 23:51,Reageer
,Blokkeren
Jans Lubbers

Jans

hallo roon
jij ben de fotograaf van de stellevrouwen
leuke foto;s jans:hosanna:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam