Wereld Kampioenschap Splash Stellendam Hellevoetsluis




Vandaag met het thema #wksplash13 wat gehouden wordt in Stellendam op het Haringvliet aan de slag gegaan, moest toch naar mijn maatje in Hellevoetsluis. Die bij binnenkomst weer iets geweldigs had gecreëerd zoals U kunt zien op de foto.


Ik ben bij vertrek uit mijn woning in Stellendam 
eerst naar de binnenhaven van Stellendam gereden voor mijn eerst blik op het #wksplash13 

Via de SL22 die aan de kant vlak bij de Visserijschool richting Maaskant gelopen, waar ik mijn oude avond3daagse maatje Jan Kurvink tegen het lijf loop, maar natuurlijk geen tijd voor Peet heeft omdat 
Wielle motte Waeruku op Stellendam



Op de terug weg kom ik mijn buurman Albert Klijn tegen oak ant waeruk


Dan praat ik nog wat na, na de opnames ga ik altijd vragen of dat het interview wat ik standaard opneem voor dat ik me voorstel in verband met de "spontane reactie's""
met de schipper van de SL22 en wordt ontroerd door het feit dat hij vroeger aan het zelfgemaakte ijs van mijn Opa van Seters had gezeten. Mijn opa van Seters was eigenaar van de SL31 en had later een oliebootje van de Esso



Op naar de Marina Haven van Stellendam waar het #wksplash13 wordt georganiseerd waar ik 
bij de Fa. Padmos een enorme hoeveelheid trailers zie staan



en krijg na enige aanmoediging uitleg over de 2 verschillende boten Splash en Flash



waarna ik bij het scorebord tegen de vader aanloop van de tot dan toe 2 na beste van de wereld



We verlaten Stellendam en gaan via de Haringvlietsluizen opzoek naar een beter beeld 
van #wksplash13 in Hellevoetsluis Afslag De Quack




En doen gelijk een rondje met mijn hondje over de prachtige Camping De Quack




Wil toch nog wat betere beelden van het #wksplash13 en rijd door naar de vuurtoren van Hellevoetsluis, waar ik op Bruidspaar Bijl stuit en natuurlijk mijn felicitatie geef



waarna ik in gesprek raak met  een bruidspaar van 47+ wat een mooi gesprek wordt over het leven en de dingen die we op dat moment zien



Door naar de Koopvaardijhaven opzoek naar de Linquenda waarover ik had gelezen dat hij rondjes vaart tussen Hellevoetsluis Stellendam Tiengemeten Middeharnis
Nu is het mij om Tiengemeten te doen want daar ben ik nl. nog nooit geweest.



En dan als laatste beland ik dan echt bij de Veerdienst Linquenda II wat een klipperaak moet zijn maar hij was al uitgevaren. Ondertussen heb ik gereserveerd

Veel plezier bij het bekijken van de video's hier onder nog enkele foto's van vandaag








25 juli 2013, wie niet sterk is moet slim zijn. 
Veel kijk plezier met onderstaande LINK

30-07-2013 UP-DATE




Reacties

Populaire posts van deze blog

Breipatronen Visserstruien

Teek / Lyme (Voor de derde keer voor mijn kleren?)

Up-Side-Down Hyves Blog Stellendam